Bedre kommunikasjon - Smartere service!
Mobit, som er vår samarbeidspartner på IT og Mobil, har sammen med CSN produktene og løsningene som forenkler hverdagen. Kommunikasjonen blir god, enkel, raskt og effektivt enten det er internt mellom ansatte, eller mellom kunder og ansatte. God kommunikasjon sparer tid og penger - internt og eksternt!
Holdbart og pålitelig
Alle senderenhetene og pagerne er designet og produsert med høy standard for å være holdbare, robuste og pålitelige. Et unikt ID system forhindrer andre nærliggende oppkallsløsninger å forstyrre kommunikasjonen og sikrer at alle meldinger blir levert til rett person til rett tid!
Passer for «alle» bransjer og budsjett
Om din virksomhet er liten eller stor, ServerCall og GuestCall kommer med sendere og pagere som tilpasses ditt behov og budsjett! «Alle» bransjer kan bruke CSNs systemer. Servicebedrifter, restauranter, hoteller og serveringssteder har brukt trådløs servicekommunikasjon i årevis med gode resultater.
ServerCall
Effektiv kommunikasjon fra kjøkken til servitør!
Kjøkkenet kan tilkalle servitørene straks maten er klar for servering uten forstyrrende plingelyder og stemmebruk. Kun et lett trykk på knappene på senderenheten og pageren varsler riktig servitøre(r) med diskré blink/vibrasjon/lyd. Unødvendige turer frem og tilbake til kjøkkenet elimineres, servitørens tid i serveringslokalet effektiviseres, verdifullt mersalg fra gjester kan fanges opp og kundetilfredsheten øker.
ServerCall passer for alle typer restauranter, serveringsteder, puber og barer både med innendørs- og utendørsservering. Systemet er driftssikkert og kostnadseffektivt og bidrar til å øke omsetningen!
GuestCall
Den ”usynlige” køen
Gir du ventende kunder en GuestCall pager kan de oppholde seg i nærheten og gjøre andre ting uten å miste sin plass i køen. Ved å bruke GuestCall pagere slipper man unødvendige kødannelser og ansatte vil bruke mindre tid på å ”lete” etter kundene. GuestCall er effektivt for å varsle kunden når maten er klar for å hentes, eller at det er dennes tur for en aktuell aktivitet, eller noe annet de venter på.
Dersom kunder, gjester, medarbeidere, pasienter, eller leverandører må vente på noe. kan det oppnås gode tids- og økonomibesparelser. GuestCall er det perfekte verktøyet for servicebedrifter som ønsker god og effektiv kommunikasjon!
Se bilder og mer info se her
Er du interessert i noen av løsningene til ditt serveringssted, så ikke nøl med å ta kontakt med din regionsansvarlige eller direkte med Mobit. Husk å oppgi du er Systemkjøpmedlem.
Morten Røed, bedriftsrådgiver i Mobit.
Mobil: 922 96 440 | E-post: morten.roed@mobit.no